FlowerTrials® – ważne święto w kwiaciarskiej branży

fot. I. Stelmasiewicz

Tradycyjnie w 24. tygodniu roku, od wtorku do piątku (10–13 czerwca 2025 r.), hodowcy roślin ozdobnych i producenci materiału wyjściowego otworzą drzwi swoich firm. Zwiedzający będą mieli niebywałą okazję zapoznać się z nowościami. Ale nie tylko. Bo można będzie także zobaczyć pełen przekrój asortymentu firm biorących udział w tym wydarzeniu. Nie będą też zawiedzeni przedstawiciele centrów ogrodniczych. Z myślą o sprzedaży detalicznej roślin ozdobnych przygotowuje się bowiem wiele gotowych koncepcji marketingowych. Kwiaciarskie święto FlowerTrials® już za dwa tygodnie!

FlowerTrials® – w sercu kwiaciarskiej branży

W tegorocznych dniach otwartych FlowerTrials® weźmie udział 56 firm hodowlanych i dostawców materiału wyjściowego roślin ozdobnych. Największa jest oferta gatunków balkonowo-rabatowych i bylin. Jest ona też najatrakcyjniejsza, bo czas pokazów zbiega się z okresem naturalnego kwitnienia tych roślin. Nie brakuje jednak w przeglądzie asortymentu roślin doniczkowych oraz kwiatów ciętych.

Na FlowerTrials® największa jest oferta roślin balkonowo-rabatowych, fot. I. Stelmasiewicz

Hodowcy dbają o jak najatrakcyjniejszą prezentację oferty i udaje im się wyeksponować najważniejsze cechy danej odmiany. Wielu z nich kładzie nacisk na aktualne potrzeby producentów roślin i konsumentów. Widać m.in. wyraźne zainteresowanie gatunkami i odmianami tolerancyjnych wobec upału i suszy. Z kolei producenci oczekują wyrównanych pod względem pokroju i terminu kwitnienia odmian w danej grupie. A także roślin, które wymagają mniejszej liczby zabiegów skarlających lub – dzięki dopracowanej genetyce – w ogóle ich nie potrzebują. FlowerTrials® to także okazja do wymiany doświadczeń między producentami oraz uzyskania wskazówek dotyczących uprawy od samych hodowców.

Oferta nowości najbardziej przyciąga uwagę zwiedzających, fot. I. Stelmasiewicz

Przedstawiciele centrów ogrodniczych i innych punktów sprzedaży detalicznej roślin będą mogli zainspirować się gotowymi propozycjami pobudzającymi zbyt roślin. Nadarzy się też okazja do zapoznania się z koncepcjami oraz rozwiązaniami opartymi na storytellingu. Prezentacje roślin podczas FlowerTrials® odzwierciedlają zmieniające się preferencje konsumentów i aktualne trendy w branży roślin ozdobnych.

W prezentacjach firm nie brakuje podpowiedzi na formy sprzedaży roślin, fot. I. Stelmasiewicz

W 27 lokalizacjach

Firmy biorące udział we FlowerTrials® zaprezentują swój asortyment w 27 lokalizacjach – w zdecydowanej większości w Holandii. Tylko przedsiębiorstwo Westhoff zaprasza do swojej siedziby w Südlohn-Oeding w Niemczech. Pozostałe firmy wystąpią pojedynczo lub wspólnie z innymi uczestnikami. Ich pokazy odbędą się w dwóch rejonach – Middle Region (Region Środkowy Holandii, dawniej: Region Aalsmeer) i South Region (Region Południowy Holandii, dawniej: Region Westland).

FlowerTrials® to okazja do wymiany doświadczeń z innymi osobami w branży, fot. I. Stelmasiewicz

Uczestnicy w Regionie Middle: ABZ Seeds; Agriom; AllPlant Young Plants; Benary; Brandkamp; Cohen; De Zonnebloem Jonge Plante; Decock Plants; Dümmen Orange; Elsner pac Vertriebsgesellschaft; Hortinno by FlorAmor; Graff Breeding; Gruppo PADANA; Hem Genetics; HilverdaFlorist; Hishtil; HM.CLAUSE; HOKO Breeding; Jaldety Plant Propagation Nurseries; Kientzler Jungpflanzen; Kolster; Koppe; Lazzeri; Meilland; Morel; Plantipp; Plants for Europe; Prudac; Royal Van Zanten; Schoeneveld Breeding; Schreurs; Suntory; Takii Seed; Vitroflora; Volmary; Walter Blom Plants.

Uczestnicy w Regionie South: Anthura; Beekenkamp; Danziger; Evanthia; Florensis; Floritec; Green Works; Hendriks; HiBreeding; Grünewald Young Plants; KP Holland; P. v.d Haak Handelskwekerij; PanAmerican Seed; Queen Genetics; Sakata, Schneider; Selecta, Syngenta Flowers; Van den Bos.

Rejestracja i szczegółowe informacje: www.flowertrials.com

 

Brak postów do wyświetlenia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.